Sunday, October 4, 2009

Apa kata pesakit...



Salam...

Saya berani katakan disini bahawa bagusnya minyak kelapa dara kerana dari pengalaman saya sendiri yang dulu kulit gatal2 dan alahan dengan seafood serta habuk dan debu seperti yang telah saya cerita..cari kat sini , sbb itu saya sanggup menghabiskan sedikit masa saya untuk berkongsi bersama anda dan bercerita serba sedikit pasal produk minyak kalapa dara ini walaupun saya berada di luar sikit dari negara kita... (tp M'sia tetap di hati).

Di sini saya selitkan lagi beberapa kata dan kisah benar pengguna yang telah melalui sendiri pengalaman mengguna produk yang ada kat sini...


EN. MAT AMIN BIN MUBIN (ID : PULIH)
NO. : 580401 – 08 – 6591
ALAMAT : KG. SUNGAI TENGAR, 45100 SG AIR TAWAR,
SABAK BERNAM, SELANGOR.
MASALAH : ASTHMA
PRODUK : MINYAK KELAPA DARA + HABBATUS SAUDA’

KENYATAAN : “ Saya kini tidak perlu mendapatkan suntikan bulanan dan tidak lagi berbekal inhaler untuk kemana-mana. Pernafasan saya sudah lancar, dan tenaga meningkat. Saya sudah mampu mengopek sekitar 600 biji kelapa sehari berbanding hanya sekitar 50-60 biji dahulu ”.


EN. MASHOAD BIN MOHAMED (ID : A0140)
ALAMAT : NO. 4 PPRT UTARA, JLN HJ SHUKUR,
45100 SG AIR TAWAR, SABAK BERNAM, SELANGOR.
MASALAH : SAKIT-SAKIT BADAN DAN SENDI
PRODUK : MINYAK KELAPA DARA + HABBATUS SAUDA’

KENYATAAN : “ Saya sangat gembira, dengan izin Allah sakit-sakit badan dan sendi saya sudah hilang. Saya sudah kembali semangat dan bertenaga bekerja serta mampu bekerja dalam waktu yang lebih panjang di kebun ”.




UTZ TN. HJ SAMSUDIN BIN HJ SAKAWI @ HJ ABD HAMID (ID : UZTAZ 42)
ALAMAT : NO. 55, BATU 61, SG LIAS,
45300 SG BESAR, SELANGOR.
MASALAH : KURANG SELERA MAKAN & BADAN TERASA LEMAH
PRODUK : MINYAK KELAPA DARA + HABBATUS SAUDA’

KENYATAAN : “ Syukur Alhamdulillah, badan saya yang selama ini (selepas pembedahan jantung) lemah, kurus, muka pucat cengkung, kini kembali bertenaga, berat badan meningkat lantaran selera makan bertambah. Muka saya agak segar berseri. Saya semakin yakin bahawa apa yang dikhabarkan oleh Rasulullah saw semuanya benar belaka”.


Kalau ikutkan nak letak kat sini memang banyak...tapi cukup untuk membuktikan akan kebaikan produk ini...dan anda boleh cari sendiri dimana2 klik di blog saya ini...




No comments:

Post a Comment

SEMAKAN PENGHANTARAN
Black Soap-SVCOC Harga = RM25
Minyak Kelapa Dara + Habbatus -VCOHS
Harga Biasa:RM40
Harga Kami:RM35
PERTANYAAN SAHAJA ShoutMix chat widget RUANGAN IKLAN
ShoutMix chat widget
Set Isteri Anggun - SIA
Harga Biasa: RM205
Harga Kami: RM180(harga special)
Set Suami Power - SSP
Harga Biasa: RM205
Harga Kami: RM180(special)
Set Isteri -SI Harga Biasa:RM155 Harga Kami:RM135
Set Suami - SS Harga Biasa: RM155 Harga Kami: RM135