Sunday, August 23, 2009

Minyak Kelapa Dara-Testimoni Pengguna (I)

“Saya telah mencuba berbagai jenis ubat-ubatan untuk mengatasi masalah kulit gatal pada bahagian betis, sehingga saya menemui Minyak Kelapa Dara. Ia benar-benar memberikan saya kelegaan dengan cepat. Selepas 2 minggu penggunaanya, saya dapati tanda-tanda merah dan bengkak menghilang. Selepas 2 bulan, saya sangat pasti bahawa penyakit kegatalan saya benar-benar telah sembuh.”
-Beth Morrissey; Baker City, OR
“Saya telah menderita penyakit arthritis pada paha, lutut dan kaki. Saya juga mengalami beberapa masalah kulit kering yang teruk, disamping lebihan berat badan sekitar 30 paun. Dengan pengambilan Minyak Kelapa Dara saya masih tetap tidak merubah tabiat pemakanan saya. Dalam masa sekitar 2 minggu, masalah kulit saya menghilang disamping tanda-tanda ia kembali seperti waktu remaja. Berat badan juga turun secara perlahan tetapi konsisten dan paling menggembirakan saya tenaga meningkat berbanding waktu-waktu sebelumnya. Saya juga mula merasakan kelembutan dan kelancaran sendi-sendi, dan tiada lagi rasa ngilu serta sakit. Sesungguhnya VCO adalah losyen yang menakjubkan, boleh digunakan tanpa mengira waktu, walaupun sebaik-baiknya digunakan selepas mandi. Sementara 2 ekor anjing saya amat menggemarinya. Sesungguhnya VCO adalah suatu yang luar biasa bagi keluarga saya, kerana lantaranya kehidupan kami (terutama kesihatan ) meningkat diluar jangkaan.”
-Bobbie Bonnickson; Ridgefield, WA


“VCO telah mengubah kesihatan saya. Bukan sahaja saya kehilangan berat badan, tetapi kulit saya juga yang sebelum ini mengelupas dan mudah ditumbuhi jerawat, kuku saya yang terlalu lembut serta selalu patah, sementara rambut saya yang selama ini terbelah hujung kini telah sihat kembali dan tidak lagi menimbulkan masalah. Yang menakjubkan ia berlaku terlalu singkat dan mudah, dengan hanya saya menambah pada sarapan pagi saya. Juga kejayaan terbesar saya dari aspek kesihatan ialah saya dapat mengatasi masalah keletihan yang kronik, masalah tidur, kekurangan hormon, dan mampu mengelak dari demam dan selsema. Bravo VCO.”
-J Newman; Monterey, CA

“Keluarga saya semuanya mengambil VCO (Minyak Kelapa Dara) secara konsisten setiap hari. Saya dapati berat badan saya stabil pada paras yang sesuai dengan tahap umur saya, tanpa saya perlu mengikuti diet yang ketat lagi menyeksakan. Suami saya di usianya yang ke 76 tahun kini mampu bergembira kerana ia tidak lagi menerima bil kesihatan yang membebankan atas masalah tekanan darah tinggi, kanser kulit, kemerosotan daya penglihatan, dan yang terakhir adalah masalah prostatenya. Kini kami sekeluaraga benar-benar merasakan VCO telah memberikan kami kehidupan yang baru.”
-Dorothy Rutledge; Hayden, ID


“Saya seorang lelaki yang mengalami kekurangan berat badan. Sudah sekian tahun saya cuba untuk 'berisi'. Memakan hampir kesemua yang saya lihat dan rasanya melebihi dari sesiapa juga. Dengan keadaan tubuh saya yang kurus saya tidak punya tenaga sekuat orang yang bertubuh besar. Keadaan ini menjadikan banyak masalah kepada saya didalam pekerjaan.Tetapi seperti yang semua maklumi, memakan kesemuanya boleh mendatangkan masalah kesihatan dikemudian hari. Oleh itu saya terpaksa mempelajari dan mengamalkan erti amalan diet yang baik. Dengan Minyak Kelapa Dara masalah berat saya meningkat keparas yang menyihatkan. Minyak Kelapa Dara telah menjadi tambahan yang menakjubkan di dalam diet saya.”
-Kent Porter; Preston, ID

“Setiap hari kami menggunakan Minyak Kelapa Dara bagi luaran dan dalaman. Suami saya mengambil (meminum) satu sudu makan setiap pagi, sementara saya menyapukannya pada muka dan leher. Ia saya dapati cemerlang sebagai pelembab dan ia menambah cahaya pada kulit saya yang tidak ada produk lain yang mampu melakukannya. Hasilnya kedutan kulit berkurang, lebih lembut, lebih licin dan gebu.Suami juga merasakan banyak kebaikan dengannya.”
-Linda Gibson; Rockmart, GA

No comments:

Post a Comment

SEMAKAN PENGHANTARAN
Black Soap-SVCOC Harga = RM25
Minyak Kelapa Dara + Habbatus -VCOHS
Harga Biasa:RM40
Harga Kami:RM35
PERTANYAAN SAHAJA ShoutMix chat widget RUANGAN IKLAN
ShoutMix chat widget
Set Isteri Anggun - SIA
Harga Biasa: RM205
Harga Kami: RM180(harga special)
Set Suami Power - SSP
Harga Biasa: RM205
Harga Kami: RM180(special)
Set Isteri -SI Harga Biasa:RM155 Harga Kami:RM135
Set Suami - SS Harga Biasa: RM155 Harga Kami: RM135